Замовлення від 300 грн — доставка безкоштовна
пн - нд: с 9 до 20
RU
Зворотний дзвінок
Залиште свої дані, ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
Натискаючи кнопку, я погоджуюся з
Політикою конфіденційності компанії
Залишити відгук
Натискаючи кнопку, я погоджуюся з
Політикою конфіденційності компанії
Click to order
Оформлення замовлення
Total: 
Замовлення понад 300 грн — безкоштовна доставка на відділення Нова пошта
Контактні дані
Вибір способів доставки і оплати
Варіанти доставки
Payment method
Натискаючи на кнопку, я погоджуюся з
Політикою конфіденційності компанії

Обмін і повернення

Primaflora.in.ua співпрацює тільки з офіційним постачальником продукції Прімафлора, тому гарантує справжню якість кожного товару

Закон «Про захист прав споживачів»

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, парфюмерно-косметичні товари входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. У документі вказано наступне: "Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний їм за призначенням".

Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"» затверджено Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну/поверненню:

  • парфюмерно-косметичні вироби;
  • продовольчі товари, лікарські препарати та засоби,
  • предмети сангігієни;
  • і інші товари, не пов'язані з асортиментом нашого інтернет-магазину.

Згідно зі списком із закону України, наші товари потрапляють в кілька категорій, тому товари обміну і поверненню не підлягають.

Проте primaflora.in.ua йде на зустріч нашим клієнтам і в ряді випадків допускає обмін товарів. Ви можете повернути товар протягом 3х днів, якщо:

  • отримали товар неналежної якості (брак/дефект);
  • вміст посилки не такий, як Ви замовляли (порушений асортимент, кількість, комплектність або упаковка);
і разом з вище написаним:

  • товар не був вживаним і не має слідів використання;
  • товар повністю укомплектований, є в наявності його оригінальна упаковка;
  • товар саме той, який був проданий нашим магазином.

Процедура обміну товару

Якщо Ви отримали товар неналежної якості, надішліть нам на електронну пошту primaflorainua@gmail.com з позначкою "Повернення":
  1. Фото товару, на якому видно брак/дефект;
  2. Фото упаковки;
  3. Фото етикетки.

Упаковка повинна бути повністю збережена, в іншому випадку обмін товару не можливий.
    1
    Зробіть фото
    1. Брак або помилка;
    2. Упаковка;
    3. Етикетка.
    2
    Напишіть на пошту
    Надішліть нам фото на primaflorainua@gmail.com з позначкою "Повернення"
    3
    Дзвінок менеджера
    Чекайте дзвінка нашого менеджера для уточнення деталей